Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2018 16:15 - Мълчание
Автор: shanny Категория: Поезия   
Прочетен: 104 Коментари: 0 Гласове:
1



 Не питайте

                    защо

                        устните ми

                                  гняв е

                                          сковал!!

   Ще мълча, 

                     макар,

                          че жестоко

                                         сърце

                                                  нараниха!!

  До гуша затънах

                     във тяхната лепкава

                                                 кал!!

    Бях червей!

                   Бях скитник!

                        До просяк ме

                                    те унизиха!

    А сега?!!

                    Мъст?!

                                 Не!

                                       Стига!

                                     Не за мене

                                                  ме е жал!!

   А за 

           вярата -

                          като

                                птица

                                      в полет

                                               я разбиха!

 

 

    

 

        31 март 1984г.

               Сливен                                                           Шани

© Шани Всички права запазени

 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: shanny
Категория: Поезия
Прочетен: 11364
Постинги: 51
Коментари: 0
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930